  • 1. Data: 2002-01-09 13:54:25
    Temat: zezwolenie na sprzedaz i podawanie alkoholu
    Od: "WieN" <g...@k...net.pl>

    Pytanko: czy jest taka możliwość , aby przepisać zezwolenie na sprzedaż i
    podawanie alkoholu na moją córkę. Chcę zlikwidować działalność , ale tak by
    lokal istniał nadal - byłoby to po prostu przekazanie rodzinnego interesu
    dzieciom. Czy są może na to jakieś kruczki ?
    A może ktoś zna takie przypadki? boja owszem , ale czasy się zmieniają i
    teraz podobno się nie da.