  • 11. Data: 2004-09-14 15:40:56
    Temat: Re: Jak nie wrzucac w koszty ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Sep 2004, Golenko Bartlomiej wrote:
    [...]
    > + > Juz byla kiedys o tym mowa, ze przeciez jeden nr tel moze byc np do
    > + > podawania do klientom indywidualnym, drugi biznesowym itp.
    > +
    > + Pewnie. I do rozmow miedzy jednym i drugim glownie ;)

    No, akurat rozmowa między telefonami firmowymi jest IMO *jak
    najbardziej normalnym* objawem działania firmy !!
    Ktoś przeciw ?? ;)

    > + Niestety + daje biling na drugiej stronie faktury.

    Dziwnego musisz mieć Plusa... u mnie na odwrocie jest "rozliczenie
    pakietów", a biling to dwie *osobne* kartki - tajne/poufne... ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 12. Data: 2004-09-14 16:01:15
    Od: Golenko Bartlomiej <b...@s...invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No, akurat rozmowa między telefonami firmowymi jest IMO *jak
    > najbardziej normalnym* objawem działania firmy !!

    Tylko ze oba bylyby moje ;) Sam do siebie mialbym dzwonic ?

    > Ktoś przeciw ?? ;)

    Pewnie US...

    > Dziwnego musisz mieć Plusa... u mnie na odwrocie jest "rozliczenie
    > pakietów", a biling to dwie *osobne* kartki - tajne/poufne... ;>

    No ja nie mam pakietow ;)

    bartek

  • 13. Data: 2004-09-15 06:28:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Sep 2004, Golenko Bartlomiej wrote:

    > + Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    > + > No, akurat rozmowa między telefonami firmowymi jest IMO *jak
    > + > najbardziej normalnym* objawem działania firmy !!
    > +
    > + Tylko ze oba bylyby moje ;) Sam do siebie mialbym dzwonic ?

    Jakie "twoje" ? To macie w firmie regulamin i każdy podpisuje
    że pobrał telefon oraz zobowiązuje się nie wydawać go innym
    wspólnikom ;) ??
    "No, leży czasem w siedzibie - jak ktoś w sprawie firmowej dzwoni
    na stacjonarny to żona przekazuje"... Hm...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)