1. Data: 2003-10-27 15:44:23
Temat:Re: Jak obliczyć płacę netto z kwoty brutto?
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Oct 2003, Leszek..Pawlisz wrote:
[...]
>+ Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 650,00
>+ Premia regulaminowa brutto: 325,00
>+ Premia zadaniowa brutto: 260,00
>+ Kwota do wyplaty: 871,92
>+
>+ Jak obliczyc wynagr. zas. netto?
>+ Jak obliczyc premie reg. netto?
>+ Jak obliczyc premie zad. netto?

*FORMALNIE* tak się nie liczy.
Wg. KP "wynagrodzenie" to wszystkie te składniki które "zalicza
się" do pewnej kategorii (a obejmuje to premie) i traktuje się
je jako CAŁOŚĆ.
W związku z tym nie możesz policzyć osobno "netta od premii"
bo grosze mają prawo (a miejscami nawet obowiązek :)) nie
zgodzić ci się z powodu zaokrągleń.
Wzory już widziałeś - najpierw ZUS "łyka swoje" a od tego
co zostaje Skarb aplikuje zaliczke na podatek.

pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

2. Data: 2003-10-28 11:28:14
Temat:Jak obliczyć płacę netto z kwoty brutto?
Od:"Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie

Mam prosbe do osob znajacych sie na placach i podatkach.
Znam kwoty poszczegolnych skladnikow wynagrodzenia brutto,
potrzebuje obliczyc brutto, a nie wiem jak. Mam podane:
[...]

Prosz o wzor, a nie kwote i z gory dziekuje. Czy sa potrzebne
jeszcze jakies dane? Chodzi o okres od VIII 2001 do VI 2002.

P.S. Mozna pisac na priv.

--
Leszek

3. Data: 2003-10-28 11:58:12
Od:Dogbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Prosz o wzor, a nie kwote i z gory dziekuje. Czy sa potrzebne
> jeszcze jakies dane? Chodzi o okres od VIII 2001 do VI 2002.

Tutaj:
http://www.infor.pl/

narzędzia - kalkulatory - kalkulator wynagrodzeń

650 + 325 + 260 = brutto, z kalkulatora wychodzi: netto 873.82 - w 2003,
jak wstawisz 2001: 871.93., 2002: 874.63; Dalej baw się sam.
Nawet jeżeli coś "skubneli", to najwyżej kilka zł.
Wzoru nie pamietam, wiem że można dostać od niego gózów na mózgu.

Pzdr: Catbert, EHRM

4. Data: 2003-10-28 13:09:42
Od:"om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wzór pamiętam (nie bawiąc się w odliczenia ubezpieczeń, itd))
brutto/123,0164% = wynik
wynik -(wynik x 19%) + ulga = netto