  • 1. Data: 2002-11-18 19:36:04
    Temat: Jak placic VAT?
    Od: "BEATRIS" <b...@t...pl>

    Witam!!

    Jestem platnikiem VAT. Niedawno Urzad Miasta sprzedal mi grunty które
    wczesniej dzierzawilam. W umowie notarialnej jest dopisany jako
    wspolwlasciciel moj maz. Maz rok wczesniej rozpoczal dzialalnosci i tez jest
    VAT-owcem.
    Na kupionym gruncie stoi pawilon, który wynajmujemy i z tego tytułu
    odprowadzam VAT. Ponosze rowniez koszty.
    Czy na podstawie pisemnej umowy z mezem moge rozliczac podatek VAT sama czy
    tez musze go rozbijac (jesli tak to w jaki sposob to robic)?

    Pozdrawiam
    Bea