  • 1. Data: 2002-11-18 14:18:54
    Temat: dochody z handlu przez internet
    Od: Tomasz Matusiewicz <t...@a...vinyl.pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy jezeli jakas osoba sprzedaje rozne rzeczy przez
    Internet (za posrednictwem Allegro/EBay) i czerpie na tym zysk
    w wysokosci >= 3000zl miesiecznie to czy powinna od tej sumy
    zaplacic fiskusowi podatek. Jezeli tak to czy mozna komus udowodnic
    ze czerpie dochody w taki sposob ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-11-19 07:55:10
    Temat: Re: dochody z handlu przez internet
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Matusiewicz" <t...@a...vinyl.pl> napisał w
    wiadomości news:20021118151854.B3254@absolut.vinyl.pl...
> [...]
    > Internet (za posrednictwem Allegro/EBay) i czerpie na tym zysk
    > w wysokosci >= 3000zl miesiecznie to czy powinna od tej sumy

    Tak, nawet jeśli jest to 300 lub 30 zł miesięcznie.

    > Jezeli tak to czy mozna komus udowodnic
    > ze czerpie dochody w taki sposob ?

    Tak.

    Krzysztof