  • 1. Data: 2011-01-12 23:41:58
    Temat: Jak się przeprowadza akcję ,,czy robię dobrze''?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    chciałbym się upewnić, że moje działanie w zakresie wystawiania faktur
    jest OK wg Urzędu. Słyszałem, że można zapłacić i dostać wiążącą
    interpretację US. Jak to się robi?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 2. Data: 2011-01-13 04:13:24
    Temat: Re: Jak się przeprowadza akcję ,,czy robię dobrze''?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/12/2011 5:41 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >
    > chciałbym się upewnić, że moje działanie w zakresie wystawiania faktur
    > jest OK wg Urzędu. Słyszałem, że można zapłacić i dostać wiążącą
    > interpretację US. Jak to się robi?

    pisze sie donos na samego siebie do US.
    dostaje sie wowczas wiążącą interpretację z US, a potem się płaci :)

  • 3. Data: 2011-01-13 19:24:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > pisze sie donos na samego siebie do US.
    > dostaje sie wowczas wiążącą interpretację z US, a potem się płaci :)

    ROTFL:)