  • 1. Data: 2004-09-20 20:52:21
    Temat: Jak to jest z tym VATem ?
    Od: "Tek" <w...@p...fm>

    Witam,

    Mam pytanko, niedawno zaczełem działalność jako ISP (dowstawca internetu).
    Prowadzę działalność gospodarczą ale nie jestem płatnikiem VAT'u więc jeśli
    Rząd znowu wprowadzi zgodnie z przepisami Unii Europejskiej obowiązkowy VAT
    na internet to czy ja będę musiał przejść na VAT i doliczać go do abonamentu
    klientom?
    Czy w wypadku jesli nie jestem VATowcem to mnie to nie dotyczy i nie będe
    musiał tego robić? Czyli od przychodów z internetu będę odprowadzał tylko
    podatek, bez vatu?

    Proszę oświecić mnie w tej materii ;-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 2. Data: 2004-09-21 08:13:30
    Temat: Re: Jak to jest z tym VATem ?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Tek pisze:

> [...]
    > musiał tego robić? Czyli od przychodów z internetu będę odprowadzał tylko

    Najpierw zastanow sie dlaczego nie jestes platnikiem VAT.

    Boguslaw