  • 1. Data: 2002-07-22 14:34:03
    Temat: Jak wpisywac do KPiR dochod?
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    Mam z moim pracodawca umowe o wspolprace. Prowadze sobie DG i KPiR.
    Wystawiam pracodawcy rachunki, on placi. Na rachunku widnieje data
    wystawienia rachunku i data zaplaty. No i jak to wpisywac do KPiR? Pod
    data:

    a) wystawienia rachunku?
    b) podanego terminu zaplaty?
    c) wplyniecia kasy na konto?

    i jeszcze - czy jak wpisuje odpis amortyzacyjny za samochod, moge dac
    dowolna date?

    jesli lamerskie to sorry - nijou

  • 2. Data: 2002-07-22 15:15:16
    Temat: Re: Jak wpisywac do KPiR dochod?
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wystawiam pracodawcy rachunki, on placi. Na rachunku widnieje data
    > wystawienia rachunku i data zaplaty. No i jak to wpisywac do KPiR? Pod

    Tak
    BTW to o czym piszesz to przychód, a nie dochód.

    > i jeszcze - czy jak wpisuje odpis amortyzacyjny za samochod, moge dac
    > dowolna date?

    Odpisy wpisujesz na koniec miesiąca, kwartału lub roku - do wyboru.
    Najlepiej robić to co miesiąc, nie kredytujesz wtedy Kołodki.

    Darek

  • 3. Data: 2002-07-22 15:23:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Odpisy wpisujesz na koniec miesiąca, kwartału lub roku - do wyboru.
    > Najlepiej robić to co miesiąc, nie kredytujesz wtedy Kołodki.

    O ile dobrze pamiętam, to Orka przypominała,
    że po przeniesieniu "amortyzacji" do ustawy
    zniknęły terminy inne niż miesięczne.
    Ale jak niedawno pisała Maddy w innym wątku
    można sobie pokredytować :-))

    CEZ

  • 4. Data: 2002-07-22 16:43:09
    Od: "nijou" <[spamlock.remove.it]nijou@go2.pl>

    "Darek W.":

    | Tak
    | BTW to o czym piszesz to przychód, a nie dochód.

    Okay. A co jesli zaplata sie opozni i zostanie dokonana w nastepnym
    miesiacu? Musze wtedy zaplacic podatek od niezarobionych (jeszcze)
    pieniedzy?

    nijou

  • 5. Data: 2002-07-22 16:57:43
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "nijou" <[spamlock.remove.it]nijou@go2.pl> napisał w wiadomości
    > "Darek W.":

    > Okay. A co jesli zaplata sie opozni i zostanie dokonana w nastepnym
    > miesiacu? Musze wtedy zaplacic podatek od niezarobionych (jeszcze)
    > pieniedzy?
    Dokładnie tak zapłata .
    Jolka

  • 6. Data: 2002-07-22 17:00:18
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nijou" <[spamlock.remove.it]nijou@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak zapłata .
    > Jolka
    ------------------
    Przepraszam nie dokończyłam poprzedniego zdania .
    Zapłata nie ma nic wspólnego z ustaleniem przychodu.
    Jolka

  • 7. Data: 2002-07-22 18:05:25
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

> [...]
    >
    > Okay. A co jesli zaplata sie opozni i zostanie dokonana w nastepnym
    > miesiacu? Musze wtedy zaplacic podatek od niezarobionych (jeszcze)

    Takie nam prawo zafundowali :-((( i jeszcze uważają się za świetnych
    fachowców od finansów.
    I ciesz się jeśli zapłata się opóźni tylko tyle, że dostaniesz ją w
    następnym miesiącu. Bywa gorzej.

    Darek
    Gwałtowny wzrost zatrudnienia w administracji państwowej wynika z
    zastąpienia jednego inteligenta czterema ćwierćinteligentami.

  • 8. Data: 2002-07-22 23:15:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 22 Jul 2002 18:43:09 +0200), "nijou"
    <[spamlock.remove.it]nijou@go2.pl> był(a) napisał(a):

    >Okay. A co jesli zaplata sie opozni i zostanie dokonana w nastepnym
    >miesiacu? Musze wtedy zaplacic podatek od niezarobionych (jeszcze)
    >pieniedzy?

    Niestety. Nikt nie mówił, że jest latwo.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-07-23 07:24:20
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    dochód wpisujesz w kpir w dniu wystawienia rachunku, odpisy amortyzacyjne na
    koniec miesiąca koniecznie miesięcznie, nie ma już mozliwości odliczania na
    koniec roku

  • 10. Data: 2002-07-23 10:10:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "nijou" <[spamlock.remove.it]nijou@go2.pl> wrote in message
    > "Darek W.":

    > Okay. A co jesli zaplata sie opozni i zostanie dokonana w nastepnym
    > miesiacu? Musze wtedy zaplacic podatek od niezarobionych (jeszcze)
    > pieniedzy?

    Jak to NIEZAROBIONYCH ?

    Zarobionech, lecz NIEZAPLACONYCH.

    A poza tym zaliczke z Pit - 5 placi sie 20 nastepnego miesiaca,
    wiec miesieczny termin to jeszcz nic.

    Boguslaw