  • 1. Data: 2002-07-22 10:37:59
    Temat: Ksiegowanie uslug w KPiR
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Zamierzam zalozyc firme swiadczaca uslugi edukacyjne osobom fizycznym, jak w
    takim wypadku bedzie wygladalo ksiegowanie sprzedazy w KPiR, pod warunkiem, ze
    nie bede Vatowcem?
    Na podstawie jakich dokumentow bede ksiegowal?
    Serdeczne dzieki za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-07-22 23:12:54
    Temat: Re: Ksiegowanie uslug w KPiR
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Np. Rachunków wystawianych tamtym.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-07-23 06:41:55
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Np. Rachunków wystawianych tamtym.
    >

    > --
    > Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Czesc z moich klientow zapewne nie bedzie sobie zyczyla rachunkow, czy moge
    zatem prowadzic ewidencje sprzedazy nieudokumentowanej?
    Jak wyglada taka ewidencja?
    Czy wtedy do KPiR ksieguje te przychody nieudokumentowane raz w miesiacu
    poprzez DW, a rachunki normalnie?
    Czy tylko od mojej uczciwosci zalezy czy bede tam wpisywal rzeczywiste
    przychody?

    Serdeczne dzieki
    Pozdrawiam
    Lukasz