  • 1. Data: 2002-12-30 21:22:34
    Temat: Jaka kwota
    Od: "tp" <t...@f...pl>

    Witam!

    Po przekroczeniu jakiej kwoty (chodzi o przychód) mam obowiązek wprowadzenia
    kasy fiskalnej oraz od jakiej kwoty jestem zmuszony wejść w Vat?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Andrzej Sz.

  • 2. Data: 2002-12-30 21:26:55
    Temat: Re: Jaka kwota
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Po przekroczeniu jakiej kwoty (chodzi o przychód) mam obowiązek
    wprowadzenia
    > kasy fiskalnej oraz od jakiej kwoty jestem zmuszony wejść w Vat?

    Jeśli chodzi o bieżący rok to kasa: 20/40.000 (20 dla rozpoczynających),
    a VAT 38500 - zakładając oczywiście, że nie wpadasz w różne wyjątki.

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2002-12-31 11:08:00
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Jeśli chodzi o bieżący rok to kasa: 20/40.000 (20 dla rozpoczynających),
    > a VAT 38500 - zakładając oczywiście, że nie wpadasz w różne wyjątki.

    wlasnie mam pytanko - czy sprzedaz srodka trwalego - nabywca byla osoba
    fizyczna - tez wchodzi do tej sumy 40 tys?

    ania