  • 1. Data: 2014-04-22 17:30:12
    Temat: Jaki program do rozliczania podatku PIT?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Jako, że termin składania zeznania podatkowego zbliża się szybkimi
    krokami a w tym roku będę musiał sam zająć się wypełnianiem PIT-a to
    zapytam Was, czy ktoś może polecić jakiś sensowny program (dla Windows)
    do rozliczania podatku?

    Sensowny, tj. nie jakiś kobylasty, który doinstalowuje do systemu różne
    "bloatware", zmienia wyszukiwarki, ściąga i instaluje cały pakiet Adobe
    do wypełniania PDF-ów i w którym da się wybrać własną OPP (oraz cel
    szczegółowy tejże) a nie narzuconą przez autora programu.

    Znacie jakieś warte uwagi programy do PIT?

    Z góry dziękuję za informacje.

    Krystian

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-04-22 17:54:43
    Temat: Re: Jaki program do rozliczania podatku PIT?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-22, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
> [...]
    > krokami a w tym roku będę musiał sam zająć się wypełnianiem PIT-a to
    > zapytam Was, czy ktoś może polecić jakiś sensowny program (dla Windows)

    Oryginalne 'e-Deklaracje' od MF?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-04-22 18:22:30
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Jako, że termin składania zeznania podatkowego zbliża się szybkimi

    www.pity.pl od wielu lat używam.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 4. Data: 2014-04-22 21:45:08
    Od: Leszek Zur <U...@t...eu.org>

    W dniu 2014-04-22 18:22, wowa pisze:

    > www.pity.pl od wielu lat używam.

    Dokładnie tak samo.
    Leszek

  • 5. Data: 2014-04-22 21:52:24
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-22 17:30, Krystek pisze:

> [...]
    > szczegółowy tejże) a nie narzuconą przez autora programu.
    >
    > Znacie jakieś warte uwagi programy do PIT?
    Ja używam państwowy:
    http://www.finanse.mf.gov.pl/systemy-informatyczne/e
    -deklaracje/formularze/pit
    MF jakoś preferuje IE a więc żadne Chromy i inne Firefoxy nie przejdą,
    ale pod IE działa i nawet sobie możesz wydrukować i zapisać na dysku ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2014-04-22 22:04:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Przecież to są PDFy - niezależne od przeglądarki www.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-04-23 10:50:13
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Przecież to są PDFy - niezależne od przeglądarki www.
    No przecież są, ale u mnie nie da się żadnego otworzyć używając Chrome -
    musi być IE.
    Jacek

  • 8. Data: 2014-04-23 10:55:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Wednesday, April 23, 2014, 10:50:13 AM, you wrote:

    > No przecież są, ale u mnie nie da się żadnego otworzyć używając Chrome -
    > musi być IE.

    Masz co najmniej dwie możliwości:
    1. Wyłączyć wewnętrzną przeglądarkę PDFów w Chrome - wtedy Chrome
    zaczyna używać Adobe Readera.
    2. Zapisać plik i otworzyć w Adobe Readerze.

    Pisałeś, że nie może być FireFox, co nie jest prawdą - bez problemów
    wypełniam formularze PDF w FF od lat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-04-28 23:50:43
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-04-22 21:45, Leszek Zur pisze:

    > Dokładnie tak samo.

    Panowie! Serdecznie dziękuję za poradę i polecenie mi tegoż programu. W
    końcu mam _z_bani_ składanie zeznania podatku PIT za 2013. Mogę sobie
    teraz spokojnie wypić herbatę i posurfować w Internecie :) Naprawdę
    klawe narzędzie. Folder z programem zajmuje na dysku niecałe 30 MB,
    zapisuje w pliku HTML statusy wysłania i status doręczenia oraz w
    PDF-ach formularz zeznania, UPO i formularz wysłany i zweryfikowany
    przez Ministerstwo Finansów. Nie trzeba się bawić w Adobe Acrobat Reader
    i inne cuda wianki. O ile autorzy nie zarzucą wypuszczanie co roku nowej
    i/lub aktualizowanie obecnej wersji to mam nadzieję użyć go jeszcze w
    przyszłości.

    Pozdrowienia

    Krystian

    --