  • 1. Data: 2005-07-11 18:05:45
    Temat: Jakie PKWiU ma tworzenie stron internetowych?
    Od: Michał Gancarski <w...@t...pl>

    Jak w temacie

    Czy to jest:
    74.40.12-00.00 (opracowanie reklam)

    A może
    72.60.10-00.00 ("Usługi związane z informatyką, pozostałe")

    Nie wiem, jak to zaklasyfikować, przecież ta strona jest:
    a) reklamowa
    b) informacyjna
    c) zawiera w sobie kod PHP, więc jest też oprogramowaniem, czyż nie?

    Pytam, bo patrzę do swojego wpisu do ewidencji i nie mam pojęcia, czy
    według niego mogę tworzyć strony internetowe :-O

    --
    Michał Gancarski

  • 2. Data: 2005-07-11 20:00:31
    Temat: Re: Jakie PKWiU ma tworzenie stron internetowych?
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Michał Gancarski" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytam, bo patrzę do swojego wpisu do ewidencji i nie mam pojęcia, czy
    > według niego mogę tworzyć strony internetowe :-O

    najlepiej niech ci miski w UM doradza.
    Bo moze jeszcze byc:
    72.2 Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    72.6 Działalność związana z informatyką, pozostała

    reklama niekoniecznie, poniewaz strony pelnia takze funkcje informacyjne.

    pozdrowienia
    piotrek

  • 3. Data: 2005-07-11 20:08:58
    Od: Michał Gancarski <w...@t...pl>

    On Mon, 11 Jul 2005 22:00:31 +0200, pit. <petero2@o2_SPAM_.pl> wrote:

    OK, znalazłem, według komentarzy w http://www.twoja-firma.pl

    Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała:

    PKD 72.22.Z
    PKWiU 72.22.12-00.00 albo 72.22.15-00.00

    ale to mi wystarczy

    --
    Michał Gancarski