  • 1. Data: 2007-05-06 10:22:01
    Temat: Jeleniogórski Kluska
    Od: klon <r...@h...com>

    http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/dudek/dudek.htm
    http://www.agro-bud.ksu.pl/

  • 2. Data: 2007-05-06 10:46:08
    Temat: Re: Jeleniogórski Kluska
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 12:22
    (autor klon
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@n...googlegroups.co
    m>):

    W kwestii formalnej:

    a) Kluska jest rodzaju żeńskiego
    b) W języku polskim rzeczowniki nie piszemy dużą literą
    c) to jest grupa podatkowa a nie kulinarna

    Podsumowanie: Temat powinien nie brzmieć w ogóle. A jeśli już koniecznie,
    to ,,Jeleniogórska kluska''.

    I nie, nie będę zaglądał bo wolę kluski śląskie.... Smaczniejsze.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeżeli wyślesz list na adres: b...@e...pl to nie dojdzie do mnie,
    tylko do jednego takiego spamera.

  • 3. Data: 2007-05-06 13:03:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 12:22

    Ja również w kwestii formalnej

    > W kwestii formalnej:
    >
    > a) Kluska jest rodzaju żeńskiego

    Chyba, że jest to nazwisko.

    > b) W języku polskim rzeczowniki nie piszemy dużą literą

    Lecz nazwiska jak najbardziej z dużej litery.

    > c) to jest grupa podatkowa a nie kulinarna

    Artykuł jak i Kluska z działalnością kulinarną nie ma nic wspólnego.

    > Podsumowanie: Temat powinien nie brzmieć w ogóle. A jeśli już koniecznie,
    > to ,,Jeleniogórska kluska''.

    Zanim się na jakiś temat wypowie, warto się co nieco zorientować w
    temacie, chociażby po to, aby nie robić z siebie publicznie idioty.

    > I nie, nie będę zaglądał bo wolę kluski śląskie.... Smaczniejsze.

    Jak to mówią mądry więcej nauczy się od głupiego, niż głupi od mądrego.

  • 4. Data: 2007-05-06 13:08:16
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 15:03
    (autor Marcin Wasilewski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <463dd1e9$1@news.home.net.pl>):

    > Chyba, że jest to nazwisko.

    A to też jest to kobieta.

    > Lecz nazwiska jak najbardziej z dużej litery.

    No to na wschodzie.

    > Artykuł jak i Kluska z działalnością kulinarną nie ma nic wspólnego.

    Nie wiem, spamer sypnął tylko jakimiś podejrzanymi odsyłaczami, więc nie
    zaglądałem.

    > Zanim się na jakiś temat wypowie, warto się co nieco zorientować w
    > temacie, chociażby po to, aby nie robić z siebie publicznie idioty.

    No właśnie. Wiesz to, a nie czynisz. Schizofrenia?

    > Jak to mówią mądry więcej nauczy się od głupiego, niż głupi od
    > mądrego.

    Pewnie tak... Dlatego ja się tak dużo uczę....

  • 5. Data: 2007-05-06 13:33:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Nie wiem, spamer sypnął tylko jakimiś podejrzanymi odsyłaczami, więc nie
    > zaglądałem.

    Głąbie, wpisz sobie w google "Optimus Kluska" i poczytaj. I nie jest to
    żaden spam, artykuł jest jak najbardziej na temat. Streszczając, Kluska jest
    symbolem sponiewierania obywatela, przez aparat państwa, świadczący o tym,
    że w Polsce jak urzędnik chce, to zawsze dokopie obywatelowi, z tego
    prostego powodu, że nie ponosi odpowiedzialności za swoje decyzje.

  • 6. Data: 2007-05-06 14:18:34
    Od: klon <r...@h...com>

    wiadomościnews:f1kk01$mn5$2@news.onet.pl...

> [...]
    > że w Polsce jak urzędnik chce, to zawsze dokopie obywatelowi, z tego
    > prostego powodu, że nie ponosi odpowiedzialności za swoje decyzje.

    Dziekuję za nieazleżne, merytoryczne poparcie i ludzkie podejście do
    tematu.
    Pozdrawiam - Grzegorz Niedźwiecki
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 7. Data: 2007-05-06 16:06:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 15:33
    (autor Marcin Wasilewski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <463dd90b$1@news.home.net.pl>):

    > Głąbie,

    Nie mów do mnie głąbie głąbie, bo nie piłem z tobą głąboszafta.

    > wpisz sobie w google "Optimus Kluska" i poczytaj. I nie jest
    > żaden spam, artykuł jest jak najbardziej na temat.

    spam, spam.... Niezależnie od tego, do czego prowadzą odsyłacze, wysyłanie
    samych odsyłaczy bez wprowadzenia o co chodzi, stanowi ewidentny spam i
    ląduje w koszu u wszystkich myślących ludzi.

    Do tego spamer wysłał to na całe stado grup i forumów. Popatrz też na
    autora. Nijaki klon jest znanym śmieciarzem i pieniaczem, który od czasu do
    czasu próbuje pienić na niepieniarskich grupach....

  • 8. Data: 2007-05-06 16:42:24
    Od: klon <r...@h...com>

    On 6 Maj, 18:06, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > autora. Nijaki klon jest znanym śmieciarzem i pieniaczem, który od czasu do
    > czasu próbuje pienić na niepieniarskich grupach....

    Polsko nie oddamy Cie!!!
    Jeden nam potrzebny cud
    Aby przejrzal Polski Lud!!
    Kto jest Polak,a kto wróg?
    Wtedy nam pomoze Bóg!
    Aby to sie moglo stac,
    Trzeba juz sie przestac bac!
    Demaskowac przebieranców!
    Oszukanców, obrzezanców.
    Niech nazwisko nas nie zmyli,
    Skorpion w barwy wlazl motyli,
    I obmysla podly gad,
    Jak oszukac Polski Swiat!?
    Ratujmy nasza Kochana Matke Polske!

  • 9. Data: 2007-05-06 19:52:11
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Ja również w kwestii formalnej

    Daj spokój, Wrak Tristana to troll. Na p.s.prawo też posyła swoje wypociny.

    --
    pzdr

  • 10. Data: 2007-05-07 05:21:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 May 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor Marcin Wasilewski
    >
    > spam, spam.... Niezależnie od tego, do czego prowadzą odsyłacze, wysyłanie
    > samych odsyłaczy bez wprowadzenia o co chodzi, stanowi ewidentny spam

    Nie mam zdania :>

    > Do tego spamer wysłał to na całe stado grup i forumów.

    ...to było na "stadzie" go ścigać ;) a nie tu!

    > Popatrz też na autora.

    Widzisz, tu jest problem: trafiło się autorowi w ten 1 czy 2%
    "tematycznych" postów. To że robi wszystko żeby u wszystkich
    być w killfile to jedno, to że *wyjątkowo* wyciągnął coś co
    ma związek z grupą to drugie - i skoro (wyjątkowo) jest TG
    to jest.

    pzdr, Gotfryd