  • 1. Data: 2004-01-26 19:41:28
    Temat: Jestem "szczęślwy"...
    Od: "MB" <m...@g...pl>

    Niedawno pewien bank poinformował mnie, że uległ zmianie
    regulamin książeczek oszczędnościowych.
    Myślę sobie - coś im odwaliło. Nic nie mam w tym banku.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy w czasie mojej wizyty w oddziale
    okazało się, że ktoś założył dla mnie lokatę, hm, pięciocyfrową...
    Co robię? Jadę natychmiast do tego kogoś wyjaśnić sytuację,
    ale niestety mój dobroczyńca "rżnie głupa" - nie chce w ogóle
    rozmawiać ze mną na ten temat i taki stan trwa nieprzerwanie
    przez kilka miesięcy do dziś. Stara kobieta, od starości już "nieco"
    mniej sprawna - także umysłowo...

    Moje pytanie: co w tej sytuacji z podatkiem?
    Mam pieniądze, ale nie mogę udokumentować ich pochodzenia.

    Nie byłoby wielkiego problemu, ale zakładam właśnie IDG, więc...
    Proszę o radę... Sytuacja jest prawdziwa...
    MB