  • 1. Data: 2004-06-21 15:37:26
    Temat: KARNE ODSTKI OD NIEZAPŁĄCONEJ FV POMOCY!!
    Od: "jack" <b...@i...pl>

    Interesuje mnie jedna rzecz - a mianowicie w jaki sposób oblicza się karne
    odsetki od nie zapłaconej w terminie faktury VAT za towar ???.Proszę o odp.
    Z góry dzięki
    pozdro

  • 2. Data: 2004-06-21 21:10:21
    Temat: Re: KARNE ODSTKI OD NIEZAPŁĽCONEJ FV POMOCY!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2004, jack wrote:

    >+ Interesuje mnie jedna rzecz - a mianowicie w jaki sposób oblicza się karne
    >+ odsetki od nie zapłaconej w terminie faktury VAT za towar ???.Proszę o odp.

    Nie wydaje ci się że za bardzo się streszczasz ?? :)
    Po kolei:
    1. NTG. pytanie kwalifikuje się na .prawo a nie .podatki !
    2. Całego wykładu z wszystkimi możliwościami pewnie nikt ci nie
    zrobi, albo się przyznasz co i jak albo... ;)
    3. w kwestiach punktu 2.:
    - zależy od umowy
    - o odsetki trzeba się UPOMNIEĆ
    - odsetki od odsetek należą się dopiero w razie złożenia sprawy w sądzie
    i to pod warunkiem jak wyżej (trzeba się UPOMNIEĆ)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)