  • 1. Data: 2003-11-17 13:43:24
    Temat: KPiR z możliwościa importu danych ?
    Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...pl>

    pomożecie ?

    Szukam jakiegoś sensownego programu do prowadzenia książki, który miałby
    możliwość importu zapisów z zewnętrznego systemu w jakimś sensownym formacie
    (dbf, txt, xml, csv). Chodzi o to, że znajomy z hurtowni, który do tej pory
    był na księgach handlowych, przechodzi na kpir. Do FK miał export-import
    wszystkich zapisów z systemu magazynowego i teraz chciałby mieć tak samo.
    Niestety na książkach się nie znam, obejrzałem kilka i nic sensownego nie
    znalazłem. Oczywiście pliki eksportowe z dokumentami mogę dostosować do
    potrzeb programu...

    pozdrawiam
    Marek Rzeźwicki

  • 2. Data: 2003-11-17 14:47:47
    Temat: Re: KPiR z możliwościa importu danych ?
    Od: "Piotr Rypel \(TGSoft\)" <p...@t...ANTYSPAM-WYCIAC.pl>

    Użytkownik "Marek Rzezwicki" <n...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:bpajce$lqs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Niestety na książkach się nie znam, obejrzałem kilka i nic sensownego nie
    > znalazłem. Oczywiście pliki eksportowe z dokumentami mogę dostosować do

    Proponuje sprawdzenie Księgi Express PRO firmy TGSoft (www.tgsoft.pl).
    Import z pliku DBF aktualizuje zapisy w Księdze PiR, Rejestrach VAT,
    Rozrachunkach.
    Automatycznie aktualizowana jest też baza kontrahentów.
    Szczegóły dotyczące programu:
    http://tgsoft.pl/ksiega.htm

    Piotr Rypel
    p...@t...ANTYSPAM-WYCIAC.pl