  • 1. Data: 2005-02-07 11:45:06
    Temat: KUP pracowniczy
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Bylbym "dźwięczny" gdyby ktos mnie poprawil jezeli sie myle. W przypadku
    gdy firma zatrdunia pracownika, ktory juz gdzies jest zatrudniony na caly
    etat i tam ma KUP podwyzszone (dojazdy) od jednego zakladu no i kwote
    zmniejszajaca podatek czyli 44 zl miesiecznie z groszami. To teraz druga
    firemka zatrudniajaca go na pol etatu : 1. nie uwzglednia mu w liscie plac
    kwoty zmniejszajacej podatek ; 2. stosuje KUP .... no wlasnie jaki ? moze
    normalny czyli taki jakby nie byl dojezdzajacym spoza miejscowosci w
    ktorej sa zaklady pracy ? czy moze w jednym z tych zakladow, np. w tym
    "pierwotnym" zastosowac KUP podwyzszony o dojazdy i dodatkowo z dwoch
    miejsc pracy a na nowym pol-etacie calkowicie zrezygnowac z uwzlgedniania
    KUP i kwoty wolnej ? tylko co mu zostanie netto to nie wiem ;) Moze mi to
    ktos wyłuszczyć ?
    Dzięki i pozdrawiam,
    ArS