  • 1. Data: 2007-03-08 18:24:19
    Temat: KUP w UoP
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    pracuję w 2 zakładach pracy (JB) poza miejscem zameldowania.
    Jednak każdy z tych zakładów pracy liczy mi KUP jak zwykły z jednego
    stosunku pracy i tak wystawia mi druk PIT-11. Rozmawiałem z księgowymi i
    mówią, że tak jest OK. Jest?

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 2. Data: 2007-03-08 18:26:47
    Temat: Re: KUP w UoP
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > mówią, że tak jest OK. Jest?

    Oczywiscie. Ty masz to skorygowac w zeznaniu rocznym (i w zwiazku z tym
    najprawdopodobniej pare groszy doplacic) :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-09 00:15:13
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > Jednak każdy z tych zakładów pracy liczy mi KUP jak zwykły z jednego
    > stosunku pracy i tak wystawia mi druk PIT-11. Rozmawiałem z księgowymi i

    jest.
    Ty masz to razem zsumować i przyciąć do limitu, jesli przekracza.