  • 1. Data: 2011-05-14 13:19:41
    Temat: Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?
    Od: Rafał <r...@v...pl>

    Witam,

    Mam kartę płatniczą BZWBK. Za dokonywanie nią operacji bezgotówkowych bank
    oddaje 1% wartości owych operacji. Miesięczne obroty są/będą pięciocyfrowe,
    w ciągu roku suma zwrotów od banku wyniesie ok. 5000 złotych. Czy US się do
    czegoś takiego doczepi i zażyczy sobie haraczu od tych pieniędzy? Jeśli tak
    - jak toto rozliczyć?

    Pozdrawiam, Raf

  • 2. Data: 2011-05-14 13:53:09
    Temat: Re: Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do
    > czegoś takiego doczepi i zażyczy sobie haraczu od tych pieniędzy? Jeśli

    To karta "osobista" czy "firmowa"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-05-14 15:11:28
    Od: Rafał <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 14 May 2011 15:53:09 +0200, SDD napisał(a):

    > To karta "osobista" czy "firmowa"?

    Osobista. Dla utrudnienia :) dodam, że kartą nie są dokonywane zakupy
    żadnych towarów, a najbezczelniej w świecie transferowane środki właśnie
    dla uzyskania owego 1%.

    Pozdrawiam, Raf

  • 4. Data: 2011-05-14 15:24:58
    Od: <s...@a...pl>

    > Osobista. Dla utrudnienia :) dodam, że kartą nie są dokonywane zakupy
    > żadnych towarów, a najbezczelniej w świecie transferowane środki właśnie
    > dla uzyskania owego 1%.

    Tak już trochę OT - w jaki sposób? Czy można jakoś przewrzucić kasę bez
    prowizji? Jedyne rozwiazanie, jakie mi przycodiz do głowy, to płatność przez
    terminal. A ta jest zazwyczaj obciążona znacznie większą prowizją niż1%.
    Wypłaty z własnych bankomatów bez prowizji wchodzą w rachubę?

  • 5. Data: 2011-05-14 15:50:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > bez prowizji? Jedyne rozwiazanie, jakie mi przycodiz do głowy, to
    > płatność przez terminal. A ta jest zazwyczaj obciążona znacznie

    To teraz wystarczy, żeby tę prowizję zapłacił ktoś inny.
    (np terminal u kolegi w firmie, w której nie boli go prowizja, bo nie
    jego...)

  • 6. Data: 2011-05-14 18:48:27
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-05-14, o godz. 17:50:20
    "cef" <c...@i...pl> napisał(a):

    > To teraz wystarczy, żeby tę prowizję zapłacił ktoś inny.
    > (np terminal u kolegi w firmie, w której nie boli go prowizja, bo nie
    > jego...)

    Madoff też tak zaczynał ;)

    Tomek