  • 1. Data: 2002-05-09 07:57:35
    Temat: Karta podatkowa i etat
    Od: "_OWI_" <o...@b...gnet.pl>

    Witam,

    W najblizszym czasie chcialbym rozpoczac dzialalnosc w
    oparci u karte podatkowa.
    Przed tym jednak chcialbym potwierdzic natepujaca
    informacje:
    czy prawda jest, ze pracujac na pelnym etacie, bede
    placil dla fiskusa tylko 20% przyznanego mi podatku?

    _Owi_

  • 2. Data: 2002-05-09 19:57:23
    Temat: Re: Karta podatkowa i etat
    Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com>

    --

    Użytkownik "_OWI_" <o...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacje:
    > czy prawda jest, ze pracujac na pelnym etacie, bede
    > placil dla fiskusa tylko 20% przyznanego mi podatku?

    20 % jakiego podatku? karta to karta, placisz stawke w zaleznosci od ilosci
    pracujacych osob, i nie ma tu znaczenia czy bedziesz na pelnym etacie czy na
    1/8 naprzyklad

    Pozdrawiam

    === Ryszard Lachman SP9VNQ
    === www.oprawa.com
    === r...@o...com

  • 3. Data: 2002-05-09 20:07:57
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    skąd ty masz takie informacje

    jacek

  • 4. Data: 2002-05-09 20:41:10
    Od: "Wojciech Niemira" <a...@z...pl>

    Użytkownik "_OWI_" <
> [...]
    > informacje:
    > czy prawda jest, ze pracujac na pelnym etacie, bede
    > placil dla fiskusa tylko 20% przyznanego mi podatku?

    Pracujac na PELNYM etacie masz prawo do 80% ulgi w placeniu podatku z karty
    podatkowej

    Pozdrawiam
    Wojcich Niemira

  • 5. Data: 2002-05-10 05:10:51
    Od: "_OWI_" <o...@b...gnet.pl>

    > 20 % jakiego podatku? karta to karta, placisz stawke w
    zaleznosci od
    > ilosci pracujacych osob, i nie ma tu znaczenia czy
> [...]

    e...,
    chyba sie nie zrozumielismy (patrz, odp. Wojtka)

    _OWI_

  • 6. Data: 2002-05-10 05:31:16
    Od: "_OWI_" <o...@b...gnet.pl>

    "Wojciech Niemira" <a...@z...pl> wrote in

    > Uzytkownik "_OWI_" <
    informacje:
    placil dla
    Dzieki, za potwierdzenie tej informacji,
    o to mi chodzilo...
    _OWI_

  • 7. Data: 2002-05-10 07:16:39
    Temat: Odp: Karta podatkowa i etat
    Od: "Ircys" <i...@w...post.pl>

    Użytkownik Wojciech Niemira pisze...

    > Pracujac na PELNYM etacie masz prawo do 80% ulgi w placeniu podatku z
    karty
    > podatkowej

    ale tylko przy niezatrudnianiu osob.

    Ircys

  • 8. Data: 2002-05-10 09:52:21
    Od: "_OWI_" <o...@b...gnet.pl>

    hmmm..., czy to jest potwierdzona informacja???

    _OWI_

  • 9. Data: 2002-05-10 10:56:54
    Od: "Ircys" <i...@w...post.pl>

    Użytkownik _OWI_ pisze...
    > hmmm..., czy to jest potwierdzona informacja???

    Jezeli masz watpliwosci proponuje zasiegnac informacji
    w swoim US.

    Ircys

  • 10. Data: 2002-05-11 22:31:02
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 May 2002, jacek wrote:

    >+ skąd ty masz takie informacje

    A mógłbyś jakoś tak zrobić, żeby było wiadomo komu
    piszesz i o jakie info chodzi ?
    Po przerwie w czytaniu ;] widzę tylko część wątku
    i nijak się połapać nie mogę :(

    >+ jacek

    Pozdrowienia, Gotfryd