  • 1. Data: 2002-01-11 16:06:17
    Temat: Karta podatkowa i zawieszenie
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Mam zawieszoną działaloność od 2 lat (usługi transportowe).
    Rozumiem że muszę złożyć oświadczenie o tym że chcę pozostać na karcie, ale
    właśnie. Czy moja działalność może pozostać na karcie podatkowej???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"