  • 1. Data: 2004-03-08 21:19:19
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - zakup mieszkania
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Przez kilka ostatnich lat oszczędzałem w Kasie Mieszkaniowej korzystając
    jednocześnie z przysługującej mi ulgi.
    W minionym 2003 roku za zaoszczędzone środki oraz kredyt bankowy kupiłem
    mieszkanie na rynku wtórnym. W związku z tym mam kilka pytań:
    1. Czy mam prawo skorzystać jeszcze z jakiejś ulgi (w związku np. z
    kredytem)?
    2. Czy fakt że część środków pochodziła z Kasy Mieszkaniowej powinienem
    zgłosić w Urzędzie Skarbowym (według umowy z Kasą Mieszkaniową zgromadzone
    środki musiały zostać wykorzystane w tym samym roku kalendarzowym, w którym
    zakończono oszczędzanie i tak też się stało)?

    Pozdrawiam, Mariusz.