  • 11. Data: 2004-03-18 21:42:58
    Temat: Re: Kontrola podatkowa
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym SP9LWH napisał(a):
    > Zdaje się, że US może mieć wgląd w operacje bankowe. Skoro więc chce
    > wszystkie wyciągi poślij kontrolera do diabła, czyli do banku (niech
    > naczelnik zwróci się do banku o wyciąg operacji z ostatnich lat) :-(

    Dobrze Ci się zdaje,ale chyba nie w trakcie zwykłej kontroli podatkowej.
    Naczelnik też prawdopodobnie nie ma takiego przywileju o jakim piszesz.
    Musi być to "poważna" sprawa,aby Bank udzielił takiej informacji.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Adres trochę "przerobiony"

  • 12. Data: 2004-03-18 21:58:47
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Musi być to "poważna" sprawa,aby Bank udzielił takiej informacji.

    Ja to wiem, Ty to wiesz. Kontroler wykazuje złą wolę. Chce w łapę, czy tylko
    chce życie Ci uprzykrzyć ??? :-(
    Kawa, koniak czy koperta rozwiązuje problem ?

  • 13. Data: 2004-03-19 17:10:32
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym SP9LWH napisał(a):
    > Ja to wiem, Ty to wiesz. Kontroler wykazuje złą wolę. Chce w łapę, czy
    > tylko chce życie Ci uprzykrzyć ??? :-(

    O to to

    > Kawa, koniak czy koperta rozwiązuje problem ?

    Tego to nie wiem, bo nie proponowałem.
    Zadając pytanie na grupę chciałem się dowiedzieć czy ma takie prawo.
    Nie chcę przechowywać ton zbędnych papierów.