  • 1. Data: 2003-10-14 11:10:09
    Temat: Kontrola rozliczenia podatkowego za 2002
    Od: aga <d...@w...pl>

    otrzymałam wezwanie do tut. US, w wyniku odliczenia sobie w 2002 r. ulgi na remont
    instalacji CO.
    Po stawieniu się do US, podano mi dokumenty:
    - informacji o poniesionych wydatkach za 2001 i 2002
    -informacji o wysokości i źródłach uzyskanych dochodów(przychodów)
    -zestawienie faktur do dokonanych obliczeń PIT-37 za 2001 i za 2002

    Mam dylemat, ponieważ nie rozumiem, dlaczego mam wypełniać tak szczegółowe dokumenty,
    jeśli wezwanie dotyczyło PIT - 37 za rok 2002.
    Dostarczyłam oryginały i kserokopie dokumentów - rachunków i faktur, które ujęłam w
    odliczeniach od podatku we wskazanym roku.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-05 21:11:04
    Temat: Re: Kontrola rozliczenia podatkowego za 2002
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    faktur, które ujęłam w odliczeniach od podatku we wskazanym roku.
    > --
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl

    Prawdopodobnie dokonała Pani bardzo dużych wydatków, które
    zdaniem U.S. nie znalazły pokrycia w Pani dochodach za 2002 r. Toteż
    U.S. potrzebuje danych o Pani dochodach i wydatkach za lata
    poprzednie, aby stwierdzić czy osiągane przez Panią dochody
    pokrywają dokonane przez Panią wydatki remontowe i bieżące
    codzienne.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info