  • 1. Data: 2002-12-03 18:58:17
    Temat: Korekta faktury
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Wystawiliśmy korekte zwiększającą sprzedaż. Niestety odbiorca nie przyjął
    korekty, a na dodatek odesłał ją nam z pismem, że jest ona nie słuszna. Jak
    mam postąpić z Vatem? Czy czekać na podpis odbiorcy (ale możemy się
    niedoczekać :) ), czy rozliczyć należny VAT. Co proponujecie?

  • 2. Data: 2002-12-03 19:36:20
    Temat: Re: Korekta faktury
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    .:: Wojtek ::. wrote:
> [...]
    > nie słuszna. Jak mam postąpić z Vatem? Czy czekać na podpis odbiorcy
    > (ale możemy się niedoczekać :) ), czy rozliczyć należny VAT. Co

    oj nieładnie tak po sprzedaży zwiękaszać cenę.No chyba że była pomyłka w
    ilości,ale za błędy też trzeba kiedyś zapłacić.
    Jak klient jest "dobrym negocjatorem" to proponuję korektę wywalić do
    kosza,a dalej to już wiadomo co należy zrobić.
    Jacek-też omylny