  • 1. Data: 2002-12-03 21:22:15
    Temat: proszę o pomoc - dwie DG a S.C
    Od: "Janusz D" <b...@p...pl>

    Razem ze znajomym prowadzimy niezależne D.G. Mamy obaj pomysł na wspólne
    przedsięwzięcie. Czy dalej istnieje możliwość założenia spółki cywilnej, bo
    słyszałem że nie. I jeśli nie to w jaki sposób mamy działać wspólnie.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2002-12-03 21:56:19
    Temat: Re: proszę o pomoc - dwie DG a S.C
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 3 Dec 2002 22:22:15 +0100), "Janusz D"
    <b...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >Razem ze znajomym prowadzimy niezależne D.G. Mamy obaj pomysł na wspólne
    >przedsięwzięcie. Czy dalej istnieje możliwość założenia spółki cywilnej,

    Tak

    >bo
    >słyszałem że nie.

    Źle słyszałeś.

    >I jeśli nie to w jaki sposób mamy działać wspólnie.

    Założyć SC. Przełom roku nawet sprzyja tkiemu działaniu, bo od 1
    stycznia mozecie już działać jako SC. Spytaj w US jakie nipy trzeba
    złożyć i jak zakończyć tamte odrębne książki i przejść na jedną...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 3. Data: 2002-12-03 23:14:50
    Od: "oltom" <o...@p...onet.pl>

    Informacji udzielała Ci osoba ewidentnie niedoinformowana :-) Możecie
    założyć spółkę cywilną :-) Tylko każdy ma oddzielny wpis w ewidencji
    gospodarczej - dalsze postępowanie jest takie, jak kiedyś.

    Tomek

  • 4. Data: 2002-12-03 23:37:37
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    I w cale nie musicie likwidować tych DG co macie (osobno).
    - pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-12-03 23:37:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Dec 2002, Janusz D wrote:

    >+ Razem ze znajomym prowadzimy niezależne D.G. Mamy obaj pomysł na wspólne
    >+ przedsięwzięcie. Czy dalej istnieje możliwość założenia spółki cywilnej, bo
    >+ słyszałem że nie.

    Wrrrrr..... (sugestia: to jest CzęstoSpotykaneTwierdzenieZMagla :))
    http://groups.google.com/groups?as_q=sp%F3%B3ka+%7C+
    sp%F3%B3ki+%7C+sp%F3%B3k%EA&num=100&as_scoring=r&hl=
    pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Szukaj+z+Google&as_e
    pq=&as_oq=cywilna+cywiln%B1+cywilnej+cywilne&as_eq=&
    as_ugroup=*.podatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_ums
    gid=&lr=&as_qdr=&as_drrb=b&as_miny=2001&as_minm=1&as
    _mind=12&as_maxy=2002&as_maxm=12&as_maxd=3

    Tam u góry jest "zaawansowane wyszukiwanie" - to sobie
    dopasuj :) I powtórz zapytanie dla grupy *.prawo.

    >+ I jeśli nie to w jaki sposób mamy działać wspólnie.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-12-05 10:31:22
    Temat: Re[2]: proszę o pomoc - dwie DG a S.C
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 4 grudnia 2002 o godzinie (00:37:37) napisano:
    a> I w cale nie musicie likwidować tych DG co macie (osobno).
    a> - pozdrawiam

    Powiedzialbym nawet dosadniej: nie mozecie likwidowac tych DG, jesli
    chcecie miec s.c. :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 7. Data: 2002-12-05 19:56:55
    Temat: Re: Re[2]: proszę o pomoc - dwie DG a S.C
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 5 Dec 2002, Krzysztof A. Ziembik wrote:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Dnia 4 grudnia 2002 o godzinie (00:37:37) napisano:
    [...nie wiem kto to był...]
> [...]
    >+ a> - pozdrawiam
    >+
    >+ Powiedzialbym nawet dosadniej: nie mozecie likwidowac tych DG, jesli

    Hm...
    Mając w pamięci wojnę grupową pt. "ile wpisów DG przysługuje
    z tytułu S.C." byłbym ostrożniejszy...
    *Zdaje mi się* że można mieć osobne wpisy dla DG OF i S.C.
    oraz że zgłaszali się tacy co mają jeden - wtedy twoje zdanie
    byłoby przesadne, poprzednik był dostatecznie ścisły :)

    Przypomnę "powód ekonomiczny" tamtej dyskusji: z tytułu każdego
    wpisu do EDG płaci się osobną zaliczkę "zdrowotną"... (inna
    sprawa że "nadmiarowe" się odlicza w rozl. rocznym !).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-12-07 00:14:23
    Temat: Re[4]: proszę o pomoc - dwie DG a S.C
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    GSld> Hm...
    GSld> Mając w pamięci wojnę grupową pt. "ile wpisów DG przysługuje
    GSld> z tytułu S.C." byłbym ostrożniejszy...
    GSld> *Zdaje mi się* że można mieć osobne wpisy dla DG OF i S.C.
    GSld> oraz że zgłaszali się tacy co mają jeden - wtedy twoje zdanie
    GSld> byłoby przesadne, poprzednik był dostatecznie ścisły :)

    Fakt. Chcialem byc dosadny na koniec dnia, a okazalem sie
    zapominalski. :0

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl