  • 1. Data: 2004-12-09 12:37:18
    Temat: Koszty uzyskania
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    Witam, mam pytanie. Czy w poczet kosztów uzyskania mogę zaliczyć wysokość
    rachunku telefonicznego prywatnego telefonu komórkowego?
    Czy mogę w całości czy tylko część ???
    Andrew

  • 2. Data: 2004-12-09 21:18:02
    Temat: Re: Koszty uzyskania
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    art 22 UPDOF kosztami uzyskania przychodów są wszelkie koszty poniesione w
    celu osiągnięcia przchodu za wyjątkiem kosztów wymienionych w art 23 - czyli
    jesli odpowiednio udokumentujesz rozmowy (np. biling) mozesz zaliczyć tą
    część wydatków w KUP.