  • 1. Data: 2002-01-07 22:05:05
    Temat: Krajowy Rejestr Sądowy
    Od: "Przemo" <p...@m...pl>

    Witam wszystkich :)

    Zamierzam założyć DG i jak każdy porządny obywatel naszego Państwa udałem
    się do właściwego swojemu miejscu zamieszkania Urzędowi Miejskiemu.
    Tam jednak dowiedziałem się, że jest to na dzień dzisiejszy nie możliwe,
    gdyż Prezydent Miasta Kalisza (miasto gdzie mieszkam) nie podpisał jeszcze
    nowej ustawy dotyczącej rejestracji w KRS. Najbliższy termin to ok. 20
    stycznia !!!
    Więcej informacji przemiła pani nie potrafiła mnie udzielić.

    Czy może ktoś z Was udzielić mi jakiś informacji co to weszło za nowe prawo
    od 1 stycznia b.r. dotyczące zakładania DG w Krajowym Rejestrze Sądowym?
    Czym się ma ono różni od dotychczasowego w UM?
    Obecnie wpis w UM kosztował 80zł. Czy jest prawdopodobne znaczne zwiększenie
    tej opłaty w KRS?

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2002-01-08 09:15:09
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Sądowy
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Przemo" <p...@m...pl> wrote in message news:a1d638$qlr$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Czym się ma ono różni od dotychczasowego w UM?
    > Obecnie wpis w UM kosztował 80zł. Czy jest prawdopodobne znaczne

    Jest "wrecz przeciwnie".

    DG ma byc nadal rejestrowana w dotychczasowych rejestrach bodaj do konca
    2003

    patrz np dzis, lib wczorajsza GP

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-08 21:57:16
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Przemo wrote:

> [...]
    > gdy? Prezydent Miasta Kalisza (miasto gdzie mieszkam) nie podpisa? jeszcze
    > nowej ustawy dotycz?cej rejestracji w KRS. Najbli?szy termin to ok. 20
    > stycznia !!!
    > Wi?cej informacji przemi?a pani nie potrafi?a mnie udzieliae.
    >
    > Czy mo?e kto? z Was udzieliae mi jaki? informacji co to wesz?o za nowe prawo
    > od 1 stycznia b.r. dotycz?ce zak?adania DG w Krajowym Rejestrze S?dowym?
    > Czym si? ma ono ró?ni od dotychczasowego w UM?
    > Obecnie wpis w UM kosztowa? 80z?. Czy jest prawdopodobne znaczne zwi?kszenie

    Chodzi chyba o to, ze milosciwie nam panujacy prezydent nie podpisal
    jeszcze nowelizacji ustawy o KRS i stad patowa sytuacja w Urzedzie
    Miejskim. Mam taka sama informacje ze swojego Urzedu Miejskiego.
    Graszka

  • 4. Data: 2002-01-08 22:03:03
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    U?ytkownik Graszka <g...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisa?:3...@w...pl...

> [...]
    > jeszcze nowelizacji ustawy o KRS i stad patowa sytuacja w Urzedzie
    > Miejskim. Mam taka sama informacje ze swojego Urzedu Miejskiego.

    Juz podpisal - w dzisiejszej Rzepie jest informacja.
    Niestety - trzeba jeszcze poczekac na publikacje w Dz. U.

    Orka

  • 5. Data: 2002-01-10 21:57:48
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Sądowym? Czym się ma ono różni od dotychczasowego w UM?
    > Obecnie wpis w UM kosztował 80zł. Czy jest prawdopodobne znaczne

    Zdaje się że planowano iż DG będzie się rejestrowało w KRS tak jak
    dotychczas organizacje z osobowością prawną, ale zmieniono ustawę i
    przesunięto termin o rok ARAIR. Niestety ta nowelizacja jeszcze nie została
    opublikowana więc UM I UG nie mają podstawy prawnej do wystawienia
    zaświadczeń.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden