  • 1. Data: 2002-10-31 12:19:31
    Temat: Kredyt kontraktowy z KM a pdofiz
    Od: "krakuser " <k...@N...gazeta.pl>

    Koncze oszczedzanie w KM BPH. Czy obowiazuja (a raczej beda w 2003)
    jakiekolwiek ulgi podatkowe z tytulu splaty zaciagnietego kredytu
    kontraktowego? Czy moze bedzie mozna odliczyc juz tylko odsetki?

    Pozdrawiam,

    krakuser

  • 2. Data: 2002-11-05 11:33:28
    Temat: Odp: Kredyt kontraktowy z KM a pdofiz
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    jak korzystales z duzej ulgi to juz nic nie odliczysz -no chyba ze remont.
    i to tylko z pieniedzy pozyczonych a nie ze zwroconych wplat.

    krys

    ps. na pocieszenie Polak-Polakowi - jestem w tej samej sytuacji

  • 3. Data: 2002-11-05 14:08:32
    Temat: Re: Kredyt kontraktowy z KM a pdofiz
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 31 Oct 2002 12:19:31 +0000 (UTC), "krakuser "
    <k...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Koncze oszczedzanie w KM BPH. Czy obowiazuja (a raczej beda w 2003)
    >jakiekolwiek ulgi podatkowe z tytulu splaty zaciagnietego kredytu
    >kontraktowego? Czy moze bedzie mozna odliczyc juz tylko odsetki?

    Nic. Odliczasz tylko 30% tego, co wpłacasz do kasy (chyba, że
    wcześniej załapałeś się jeszcze na dużą ulgę budowlaną).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775