  • 1. Data: 2002-12-01 03:39:35
    Temat: Kto doświadczony pomoże w realu?
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Witam,
    może znajdzie się jaki dobry człowiek, który pomoże mi realu zapoznać się z
    tajnikami pracy księgowego.
    Zdaję sobie sprawę, że brzmi to lekko absurdalnie, jednak... skończyłam kurs
    samodzielnego księgowego, fajnie szło, zdałam egzamin, ale... pomimo, że
    znam teraz prawa rządzące pełną księgowością, to w zasadzie nadal nie
    potrafię jej prowadzić... no chyba, że na szubieniczkach... nie wiem, jak w
    praktyce wygląda prowadzenie księgowości... jakie papierzyska do czego się
    dołącza... program komputerowy robi mi na złość... no chyba sama zaraz
    zawisnę na którejś ze wspomnianych szubieniczek.
    Wiem, że wszystko brzmi jak rzewne łkania totalnej dyletantki... może się
    jednak kto z Warszawy lub okolic ulituje i przyjmie mnie na króciótką
    "praktykę"? Nie oczekuję zapłaty i obiecuję, że nic nie popsuję :)

    Działaczy charytatywnych zapraszam na priv :)

    Pozdrawiam
    Anna Maria
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-12-01 07:03:16
    Temat: Re: Kto doświadczony pomoże w realu?
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Anna Maria" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > praktyce wygląda prowadzenie księgowości... jakie papierzyska do czego się
    A teraz wyobraź sobie, Anno Mario, prowadzenie przez lata księgowości przez
    osobę samodzielnie prowadzącą DG bez żadnych kursów "w tym temacie". I
    konieczność poznawania na codzień zmian w przepisach. I wszystko niezależnie
    od trosk o prowadzenie zasadniczego tematu swojej DG. Bo mało dziś kogo stać
    na zewnętrzną księgowosc lub zatrudnienie dodatkowej osoby.
    Przed wojną każdy sklepikarz wieczorami zasiadał "do buchalterii" i dawał
    sobie z nią radę.
    Nie zrażaj się - mając skończone szkolenie poznasz praktykę w mig.
    WSm

  • 3. Data: 2002-12-01 19:33:05
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Użytkownik WSm <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:UuiG9.211367$u...@n...chello.at...
> [...]
    > sobie z nią radę.
    > Nie zrażaj się - mając skończone szkolenie poznasz praktykę w mig.

    Dzięki za wiarę w me mozliwości... zapewne masz rację... tylko pragnę
    uniknąc tej mordęgi w pocie czoła na starcie własnej DG :(
    Widocznie jestem tchórzem, bo nogi mi się trzęsą na samą myśl... :)
    Mam jednak nadzieję, że w razie jakby co, to grupa wspomoże moje wysiłki :)

    Pozdrawiam
    Anna Maria

  • 4. Data: 2002-12-01 20:05:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A teraz wyobraź sobie, Anno Mario, prowadzenie przez lata księgowości
    przez
    > osobę samodzielnie prowadzącą DG bez żadnych kursów "w tym temacie". I

    Prowadzisz pelna ksiegowosc w DG?
    Jezeli masz taki obowiazek to tylko pogratulowac wielkosci obrotow.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2002-12-01 20:08:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Dzięki za wiarę w me mozliwości... zapewne masz rację... tylko pragnę
    > uniknąc tej mordęgi w pocie czoła na starcie własnej DG :(

    Na starcie we własnej DG proponuje zaczac od KPiR.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 6. Data: 2002-12-02 14:57:12
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asdq84$3g2$...@f...acn.pl...

    > Użytkownik "Anna Maria" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Na starcie we własnej DG proponuje zaczac od KPiR.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Czy sposób prowadzenia księgowości jest uznależniony od formy prawnej DG czy
    też od obrotów?
    Czy w startującej spółce z o.o. konieczne jest prowadzenie pełnej
    księgowości?

    AM