  • 1. Data: 2005-03-15 16:34:48
    Temat: LEASING - UTRATA PRZEDMITU LEASINGU
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Leasinguje samochód. Niestety uległ takiemu zniszczeniu, że nadaje się do
    kasacji. Firma leasingowa wystawia mi dalej f-ry do czasu az nie otrzyma
    odszkodowania. Czy prawidlowo? Czy f-ry te moim kosztem skoro nie mam juz
    przedmitu leasingu?

    Adam

  • 2. Data: 2005-03-15 16:42:54
    Temat: Re: LEASING - UTRATA PRZEDMITU LEASINGU
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@w...pl> napisal(a):
    > Leasinguje samochód. Niestety uległ takiemu zniszczeniu, że nadaje się do
    > kasacji. Firma leasingowa wystawia mi dalej f-ry do czasu az nie otrzyma
    > odszkodowania. Czy prawidlowo?

    A co jest napisane w umowie?

    Generalnie to dostaną parę groszy z ubezpieczenia, odliczą Ci to od
    należności, a i tak wyjdzie, że jeszcze musisz trochę dopłacić. :(
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-03-16 08:25:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Mar 2005, Samotnik wrote:

    >+ Generalnie to dostaną parę groszy z ubezpieczenia

    Tak po prawdzie - to jest "dodatkowy koszt leasingu" - czyli
    ów "koszt ryzyka". Leasingodawca nie ma nawet interesu żeby
    wysilać się na walkę z ubezpieczycielem - leasingobiorca
    i tak wszystko pokryje :[ Przy rozważaniach "kredyt czy leasing"
    warto będzie podawać link na ten wątek...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-03-16 09:59:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@s...com.pl> napisal(a):

> [...]
    > i tak wszystko pokryje :[ Przy rozważaniach "kredyt czy leasing"
    > warto będzie podawać link na ten wątek...

    Tia... Najfajniejsze jest, że po utracie samochodu na ogół leasing jest
    rozwiązywany i jeśli zostanie coś do spłaty, to nie w ratach, tylko na
    jutro. ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-03-16 16:23:06
    Od: bogutek <b...@p...WYTNIJonet.pl>

    :[ Przy rozważaniach "kredyt czy leasing"

    zdecydowanie popieram
    --
    Uśmiechnij się , jutro też będzie dzień !