  • 1. Data: 2004-02-20 15:07:02
    Temat: Leasing a VAT
    Od: Tomek <t...@n...com>

    Witam

    Jezeli wzialem samochod ciezarowy w leasing na 3 lata w zeszlym roku, to
    czy "po koncu kwietnia" bede mogl nadal odliczac VAT od rat leasingowych?

    Pozdrawiam

    T.

  • 2. Data: 2004-02-20 15:58:05
    Temat: Re: Leasing a VAT
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    > Jezeli wzialem samochod ciezarowy w leasing na 3 lata w zeszlym roku, to
    > czy "po koncu kwietnia" bede mogl nadal odliczac VAT od rat leasingowych?

    Mam identyczna sytuacje i tez chcialbym to wiedziec. WYdaje mi sie jednak,
    ze tego nie wie na razie nikt - musimy czekac cierpliwie co zmontuja w
    sejmie...

    Pozdro

    L.

  • 3. Data: 2004-02-20 18:20:23
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Jezeli wzialem samochod ciezarowy w leasing na 3 lata w zeszlym roku, to
    > czy "po koncu kwietnia" bede mogl nadal odliczac VAT od rat leasingowych?

    to male piwo! jak tak zrobia to sie ich zaskarzy :)

    ale co z vatem od benzyny? to jest dopiero ból

    vladi

  • 4. Data: 2004-02-20 22:30:36
    Od: "LL" <n...@m...pl>

    "po koncu kwietnia" bede mogl nadal odliczac VAT od rat leasingowych?

    > to male piwo! jak tak zrobia to sie ich zaskarzy :)
    >
    > ale co z vatem od benzyny? to jest dopiero ból

    ja z kolei tu nie widze problemu. JEsli samochod jest juz zarejestrowany
    jako ciezarowy, to nie moga kazac przerejestrowac go na osobwy. A skoro
    pozostaje ciezarowy to i bedzie mozna nadal odliczac VAT od benzyny
    Chyba ze wprowadza jakies nowe definicje i "progi" ladownosci . Teraz jest
    albo do 500kg albo powyzej, wysarczy ze stworza nowa kategorie, albo
    przesuna granice ciut w gore, np. do 600kg. CHyba zdecydowana wiekszosc
    osobowek z kratka ma udzwig rzedu 505-550kg

  • 5. Data: 2004-02-21 08:32:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, LL wrote:
    [...]
> [...]
    >+ jako ciezarowy, to nie moga kazac przerejestrowac go na osobwy. A skoro

    Logic error. Znaczy: nie jest oczywiste że "zostanie ciężarowy".

    >+ Chyba ze wprowadza jakies nowe definicje

    Ano.
    Wystarczy zmienić definicję "ciężarówki".
    Jak dla mnie... to wielkim problemem dla rządu to nie jest.
    No i były już przymiarki, z wykorzystaniem hasła "bo Unia"
    oczywiście :> (pod pozorem Unii wciska się każdy kit :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-02-22 19:34:54
    Od: wiki<w...@m...com>

    definicja już jest :liczbamiejsc *65+chyba 325kg=ładowność , ale czy
    prawo może działać wstecz?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-02-24 12:05:46
    Od: "Irro" <Z...@n...pl>

    Użytkownik "wiki" <w...@m...com> napisał w wiadomości
    > definicja już jest :liczbamiejsc *65+chyba 325kg=ładowność , ale czy
    > prawo może działać wstecz?
    JEŚLI to przejdzie (w piatek odrzucone, teraz senat moze to przywrócić), to
    DŁ=357+n*68 powyżej tej ładowności - ciężarówka, poniżej - osobówka

    Irro