-
1. Data: 2006-03-09 13:22:18
Temat: Likwidacja wyposażenia
Od: "gf" <g...@o...pl>
Witam
Mam pytanie do grupowiczów. Posiadałem na wyposażeniu firmy (jednososobowa
działalność gospodarcza, jeżli to istotne), zestaw komputerowy. w wyniku
uszkodzenia zasilacza uszkodziła się jednostka centralna (procesor, płyta
gł., dysk itp). Teraz chcialbym wypisać na to jakiś protokół, stwierdzający,
że nastąpiło nieodwracalne uszkodzenia tych elementów a następnie sprzedać
cały zestaw (czyli uszkodzona jednostkę i pozostałe elementy. Czy jest jakis
formalny wzór takiego protokołu, żeby go potem trzymać w papierach w razie
jakiejs kontroli? Czy ktoś mógłby mi podać jak ma wygladać taki protokół ?
Z góry dziekuję za opinie na ten temat
Pozdrawiam
-
2. Data: 2006-03-10 08:43:07
Temat: Re: Likwidacja wyposażenia
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Thu, 9 Mar 2006, gf wrote:
> Mam pytanie do grupowiczów. Posiadałem na wyposażeniu firmy (jednososobowa
> działalność gospodarcza, jeżli to istotne), zestaw komputerowy. w wyniku
> uszkodzenia zasilacza uszkodziła się jednostka centralna (procesor, płyta
> gł., dysk itp). Teraz chcialbym wypisać na to jakiś protokół, stwierdzający,
> że nastąpiło nieodwracalne uszkodzenia tych elementów a następnie sprzedać
> cały zestaw (czyli uszkodzona jednostkę i pozostałe elementy. Czy jest jakis
> formalny wzór takiego protokołu
AFAIK nie ma.
Nadto jeśli będzie istnieć dokument sprzedaży to IMHO ów protokół się
przyda, ale jest mniej krytyczny.
Do wykreślenia z ewidencji IMHO wystarczy dokument sprzedaży.
> Z góry dziekuję za opinie na ten temat
O to to, to, wyżej jest tylko moja opinia :)
--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)