  • 1. Data: 2006-03-09 13:22:18
    Temat: Likwidacja wyposażenia
    Od: "gf" <g...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie do grupowiczów. Posiadałem na wyposażeniu firmy (jednososobowa
    działalność gospodarcza, jeżli to istotne), zestaw komputerowy. w wyniku
    uszkodzenia zasilacza uszkodziła się jednostka centralna (procesor, płyta
    gł., dysk itp). Teraz chcialbym wypisać na to jakiś protokół, stwierdzający,
    że nastąpiło nieodwracalne uszkodzenia tych elementów a następnie sprzedać
    cały zestaw (czyli uszkodzona jednostkę i pozostałe elementy. Czy jest jakis
    formalny wzór takiego protokołu, żeby go potem trzymać w papierach w razie
    jakiejs kontroli? Czy ktoś mógłby mi podać jak ma wygladać taki protokół ?

    Z góry dziekuję za opinie na ten temat
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-10 08:43:07
    Temat: Re: Likwidacja wyposażenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Mar 2006, gf wrote:

> [...]
    > cały zestaw (czyli uszkodzona jednostkę i pozostałe elementy. Czy jest jakis

    AFAIK nie ma.
    Nadto jeśli będzie istnieć dokument sprzedaży to IMHO ów protokół się
    przyda, ale jest mniej krytyczny.
    Do wykreślenia z ewidencji IMHO wystarczy dokument sprzedaży.

    > Z góry dziekuję za opinie na ten temat

    O to to, to, wyżej jest tylko moja opinia :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)