  • 1. Data: 2005-03-13 19:57:50
    Temat: Limit kasy fiskalnej - telekomunikacyjne
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Czy usługi internet są zwolnione z kasy?

    Tzn mam obrót za internet np 140 000 zł dla osób fizycznych, bez rachunków i
    nie musze mieć kasy?
    A jezeli z handlu sprzetem komputerowym bez rachunków mam jednocześnie 50
    000 zł, to też nie muszę mieć kasy, prawda?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 2. Data: 2005-03-16 08:19:29
    Temat: Re: Limit kasy fiskalnej - telekomunikacyjne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Mar 2005, Jan Werbiński wrote:

    > + Czy usługi internet są zwolnione z kasy?

    Wiesz ty co... pisz wyraźnie :]
    Ja tam podejrzewam :) że masz na myśli *dzialalność telekomunikacyjną*.
    Ale "usługi internet" to hm... mało czytelne jest...

    > + A jezeli z handlu sprzetem komputerowym bez rachunków mam jednocześnie 50 000
    > + zł, to też nie muszę mieć kasy, prawda?

    W tym drugim przypadku przekraczasz przecież limit i to sporo, więc
    KF powinna być !! Oczywiście "bez rachunków" nie oznacza "na faktury
    dla firm", bo też nie wiadomo co jako poeta masz na myśli ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-16 18:07:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0503152255550.148@athlon

    > Wiesz ty co... pisz wyraźnie :]
    > Ja tam podejrzewam :) że masz na myśli *dzialalność
    > telekomunikacyjną*. Ale "usługi internet" to hm... mało czytelne
    > jest...

    oczywiscie

    > W tym drugim przypadku przekraczasz przecież limit i to sporo, więc
    > KF powinna być !! Oczywiście "bez rachunków" nie oznacza "na faktury
    > dla firm", bo też nie wiadomo co jako poeta masz na myśli ;) !

    czytałem gdzieś, ze te usługi są zwolnione przedmiotowwo z kasy fiskalnej
    wiec chyba mozna miec i 100 000 obrotu na osoby fizyczne i nie meiic kasy?

    a jeżeli nei mam racji to o co chodzi z fryzjerami bo to jest sytuacja
    przeciwna i gdybym nie miał racji, to by sie nie różniły

  • 4. Data: 2005-03-16 21:03:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2005, Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > + wiec chyba mozna miec i 100 000 obrotu na osoby fizyczne i nie meiic kasy?

    No dobrze, ale wyraźnie piszesz że chodzi o 50 kzł przychodu *z handlu*
    (rozumiem: "w przypadku ogólnym", a więc NIE wybranej formy w postaci
    sprzedaży wysyłkowej z zapłatą przelewem), a ten nijak zwolniony z KF
    nie jest !
    Albo ja czegoś nie rozumiem... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-03-17 02:47:53
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0503162200380.8732@athlon

> [...]
    > handlu* (rozumiem: "w przypadku ogólnym", a więc NIE wybranej formy w
    > postaci sprzedaży wysyłkowej z zapłatą przelewem), a ten nijak

    Chodzi o to, że te 50 000 z handlu zawiera sie w 30% całkowitego obrotu. 70%
    obrotu jest na usługi zwolnione z kasy: telekomunikacyjne.

    Załóżmy, że 50000 z handlu bez rachunków, 150 000 z telekomunikacyjnych bez
    rachunków (dla os fiz) - nie trzeba kasy?

  • 6. Data: 2005-03-18 09:18:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Mar 2005, Jan Werbiński wrote:

    > + Chodzi o to, że te 50 000 z handlu zawiera sie w 30% całkowitego obrotu. 70%

    A, nie zajarzyłem.
    Thx. za oświecenie. Chwilowo "nie mam zdania" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)