  • 1. Data: 2005-03-13 18:31:59
    Temat: Renta odliczac??
    Od: "olka" <o...@w...pl>

    Witam

    Rozliczanie PITow nie bylo mi obce i jakos sobie z tym radzilam do tego
    roku... Pojawil sie problem. Musze rozliczyc rente ZUSowska...Pracowalam od
    stycznia do konca lutego a rente mialam od kwietnia.

    Moje pytanie wiaze sie z odliczaniem skladek na ubezpiecznie. Co moge
    odliczyc (jaka pozycja) z formularza 40A ?? Baaaaardzo prosze o wskazowki
    techniczne :)

    Pozdrawiam

    Ola

  • 2. Data: 2005-03-13 18:53:28
    Temat: Re: Renta odliczac??
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moje pytanie wiaze sie z odliczaniem skladek na ubezpiecznie. Co moge
    > odliczyc (jaka pozycja) z formularza 40A ?? Baaaaardzo prosze o

    na picie 40A nie ma pozycji ubezpieczenie społeczne bo ZUS nie pobiera
    ubezpieczenia społecznego od renty a tylko ubezpieczenie zdrowotne .
    więc twoją kwotą ubezpieczenia społecznego jest suma z pit 11 z okresu
    zatrudnienia
    kwotą ubezpieczenia zdrowotnego jest suma kwot z PIT 11 i poz. 33 z
    pit40a

    --

    ==== OPIX=====

  • 3. Data: 2005-03-13 19:54:02
    Od: "olka" <o...@w...pl>

    Użytkownik "opix" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zatrudnienia
    > kwotą ubezpieczenia zdrowotnego jest suma kwot z PIT 11 i poz. 33 z

    Dziekuje... Z tym, ze nie bardzo wiem jeszcze gdzie ta sume na ubezpieczenie
    zdrowotne ujac...

    Ola

  • 4. Data: 2005-03-13 22:44:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    olka wrote:

    > Dziekuje... Z tym, ze nie bardzo wiem jeszcze gdzie ta sume na ubezpieczenie
    > zdrowotne ujac...

    PIT 40A
    Pola 54, 55, 56 lądują w PIT-37 pola 38,39,40

    Zdrowotne PIT 40A pole 33 ląduje w pit-37 w polu 102 dodane do
    ubezpieczenia zdrowotnego z umowy o pracę/zlecenia, czy co tam miałeś.

  • 5. Data: 2005-03-14 22:03:19
    Od: "olka" <o...@w...pl>

    > PIT 40A
    > Pola 54, 55, 56 lądują w PIT-37 pola 38,39,40
    >
    > Zdrowotne PIT 40A pole 33 ląduje w pit-37 w polu 102 dodane do
    > ubezpieczenia zdrowotnego z umowy o pracę/zlecenia, czy co tam miałeś.

    Dzieki .......wlasnie o "takie" wskazowki mi chodzilo !!

    Pozdrawiam

    olka

  • 6. Data: 2005-03-14 22:35:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    olka wrote:

    > Dzieki .......wlasnie o "takie" wskazowki mi chodzilo !!

    nie ma za co