  • 1. Data: 2019-02-17 11:14:10
    Temat: Mały ZUS e-płatnik - niespodziewane dokumenty w ZUS
    Od: jureq <j...@n...no>

    Prowadzę działalność gospodarczą, opłacam składki tylko za siebie. Od
    stycznia przeszedłem na "nowy mały ZUS" (nowy kod ubezp. 0590). Wydaje mi
    się, że wszystkie potrzebne dokumenty złożyłem poprawnie we właściwych
    terminach (ZWUA, ZUA, DRA, DRA cz II). Tymczasem oglądając w e-płatniku
    "Dokumenty w ZUS", widzę dokumenty, których nie powinno tam być:
    1. DRA z identyfikatorem "00 01-2019" dla kodu ubezpieczenia "0510" a
    więc wygenerowany automatycznie DRA dla normalnych pełnych składek.
    2. ZFA z datą 2019-01-07, którego nie składałem, w dodatku błędny bo nie
    zawierający przykładowo informacji o rachunkach bankowych.

    W związku z tym mam prośbę do innych osób, które przeszły na mały ZUS:
    napiszcie jakie wy widzicie dokumenty w "Dokumentach w ZUS' w e-płatniku.

  • 2. Data: 2019-02-17 11:17:45
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Sun, 17 Feb 2019 10:14:10 +0000, użytkownik jureq napisał:

> [...]
    >
    > W związku z tym mam prośbę do innych osób, które przeszły na mały ZUS:
    > napiszcie jakie wy widzicie dokumenty w "Dokumentach w ZUS' w

    uzupełnienie:
    Oprócz tych dwu dokumentów są tam oczywiście wszystkie dokumenty, które
    powinne być.