  • 1. Data: 2005-12-01 11:34:18
    Temat: Nalepka na fv - nazwa firmy a nazwa w internecie
    Od: "Wasilek" <a...@w...pl>

    Mam problem.
    Moja firma nazywa sie X.
    Ale dzialam w internecie pod domena Y.
    I teraz tak wystawiam faktury vat. Wystawca jest oczywiscie X.
    Chce - w celach promocyjnych tak aby w swiadomosci odbiorcy fv byla domena
    Y - na fakturach umiescic w prawym gornym rogu nadruk/nalepke Y.costam.pl.
    Czy to jest ok?

  • 2. Data: 2005-12-01 11:41:58
    Temat: Re: Nalepka na fv - nazwa firmy a nazwa w internecie
    Od: "Wasilek" <a...@w...pl>

    Y.costam.pl.

    > Oczywiście. Często bywa tak, że firmy nikt nie zna, a jedynie jej
    > handlowy wizerunek. Pierwsze co mi przychodzi do głowy - ś.p. Office
    > Depot - dopiero na fakturze można się było dowiedzieć, że to tak
    > naprawdę spółka "Wszystko Dla Biura Sp. z o.o. w likwidacji" :)

    dzieki
    tez tak myslalem ale wolalem sie upewnic.

  • 3. Data: 2005-12-01 11:43:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 4. Data: 2005-12-01 20:11:44
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Wasilek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    domena
    > Y - na fakturach umiescic w prawym gornym rogu nadruk/nalepke

    Możesz sobie nawet na środku faktury kredkami świecowymi to Y narysować
    ;)
    Ważne, aby było zaznaczone, że wystawca to X.

    Tak robi 'PTK Centertel'... małymi literkami napisane, a rzuca się w
    oczy jedynie Orange.

    btw. ciekawe co by powiedział US na widok całej faktury napisanej
    kredkami świecowymi albo np. wyskrobanej w tabliczce
    drewnianej...(oczywiście jak wszystkie elementy wymagane przez ustawę by
    były).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)