  • 1. Data: 2005-10-18 16:24:01
    Temat: Nieciągłość w numeracji faktur
    Od: Malgorzata Strzembicka <m...@g...pl>

    Witam

    Wpisując dokumenty do książki przychodów i rozchodów zauważyłam,
    że wystawiona jest faktura sprzedaży z numerem 20 a potem dopiero z
    numerem 22. Omyłkowo przeskoczyłam jeden numer i nie wystawiłam faktury
    numer 21.

    Czy trzeba to jakoś naprawić i czy pociąga to za sobą jakieś
    konsekwencje?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-10-28 06:54:16
    Temat: Re: Nieciągłość w numeracji faktur
    Od: "Serv" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Malgorzata Strzembicka" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2005.10.18.16.23.59.457210@gazeta.pl...
> [...]
    > numer 21.
    >
    > Czy trzeba to jakoś naprawić i czy pociąga to za sobą jakieś

    nalezy napisać oświadczenie - ze nr 21 faktury Vat został omyłkowo ominięty
    i ze zadna faktura z takim nr nie została nigdy wystawiona - podpisać i
    włożyć miedzy fakture 20 a 22.