  • 1. Data: 2007-09-26 20:13:46
    Temat: Niemiecki zasiłek rodzinny na studenta w Polsce
    Od: wharton <k...@y...com>

    Jestem studencikiem, mój Ojciec ma zarejestrowaną działalność
    gospodarczą w Niemczech, mieszka w Polsce i wiem, że może brać na mnie
    zasiłek rodzinny wynoszący chyba 156 E, ale sęk w tym, że ja z neem
    nie mieszkam i nie jestem u niego zameldowany, czy wystarczy, że
    zemalduję się u niego na pobyt tymczasowy aby mógł pobierać na mnie
    zasiłek czy muszę być u niego zameldowany na stałe (nie chcem się
    całkowicie przemeldowywać, bo wiąże się to z wymiana dokumentów)?

    P.S. Czy to dobra grupa na to pytanie, czy musi byc coś z podatkami ?