  • 1. Data: 2006-01-31 20:20:44
    Temat: Niepotrzebnie wystapilem o VAT UE. Czy teraz musze podawac go na FV?
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Ksiegowa z biura rachunkowego wprowadzila mnie w blad. Powiedziala, ze gdy
    chce "eksportowac uslugi" w ramach UE, to musze wystapic o europejski NIP.

    Teraz juz wiem, ze nie jest to potrzebne, ale co teraz?
    Czy skoro juz otrzymalem europejski NIP to musze go wpisywac na fakturach,
    czy tez moge wystawic fakture odbiorcy z Francji z moim "zwyklym" NIP-em?

  • 2. Data: 2006-01-31 20:52:16
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy tez moge wystawic fakture odbiorcy z Francji z moim "zwyklym" NIP-em?

    A to są różne NIPy?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-01-31 20:58:58
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    > A to są różne NIPy?

    Z formalnego punktu widzenia chyba tak.
    Ten "UE" poprzedzony jest przedrostkiem PL

  • 4. Data: 2006-02-01 09:30:39
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

> [...]
    > czy tez moge wystawic fakture odbiorcy z Francji z moim "zwyklym" NIP-em?

    posluguj się swoim zwykłym nip-em
    a na wszelki wypadek przeczytaj sobie art.97 ust 5-8, bo może ciebie
    dotyczyć

    pozdrawiam