  • 1. Data: 2003-01-20 17:39:56
    Temat: Nieruchomości
    Od: "Kamil Wos" <k...@p...onet.pl>

    Prowadzę budowę domu jednorodzinnego(w tej chwili budynek nie nadaje się do
    zamieszkania). W chwili obecnej nie mam zrobionego żadnego odbioru, a
    otrzymałem z urzędu gminy druk o podanie metrażu do naliczenia podatku od
    nieruchomości. Co w tej sprawie powinienem zrobić???

  • 2. Data: 2003-01-20 18:07:33
    Temat: Re: Nieruchomości
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Kamil Wos <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    od
    > nieruchomości. Co w tej sprawie powinienem zrobić???

    delikatnie mówiąc opi.............To jest moje zdanie

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-20 19:35:28
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Wos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymałem z urzędu gminy druk o podanie metrażu do naliczenia podatku od
    > nieruchomości. Co w tej sprawie powinienem zrobić???

    Odpisać, ze metraż do opodatkowania wynosi zero, bo budynek jest w budowie