  • 1. Data: 2006-08-01 22:18:14
    Temat: Niezapłacone OC
    Od: SamTomas <u...@u...pl>

    Witam.

    Najpierw wyjaśnienie jak to było:
    Po śmierci ojca został się samochód (kaszlak), którego część mi przypadła.
    Co do ustalenia własności była rozprawa, aby wszystko było jak należy. Po
    rozprawie i zrzeczeniu się przez innych współwłaścicieli ich części
    wszystko przeszło na mnie. W międzyczasie wygasło ojca OC. Jak już się
    stałem właścicielem zarejetrowałem na siebie samochód (2004 rok),
    postawiłem w garażu i nim nie jeździłem. Nie opłaciłem OC. I tak sobie stał
    do dziś. Teraz chce go zezłomować i wyrejestrować, ale nie mam OC.

    Co zrobić? Złomiarze go zabiorą i wystawią dokument, ale co z niepłaconym
    OC? Czytałem o karze i troche mnie zmroziło. Płacić zaległe OC? Tzn.
    musiałbym zawierać polisę wstecz na siebie, bo ostatnia była jeszcze na
    ojca (agent chciał przedłużyć polisę, ale nie było właściciela, został
    powiadomiony o śmierci ojca i już więcej się nie odzywał) czy olać i tylko
    zezłomować? czy przy werejestrowywaniu zechcą ode mnie ważne OC?

    dzięki
    Sam Tomas ;/