  • 1. Data: 2006-08-01 09:17:53
    Temat: Re: Opóźnienie w odprowadzeniu podatku za zakupione auto
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    Dolacz do deklaracji od razu pisemko wyjasniajace twoje spoznienie.

    joan

  • 2. Data: 2006-08-02 07:28:42
    Od: "Xawi" <x...@o...pl>

    Witam,

    przez moje zaniedbanie (zaraz po zakupie auta pojechalem na urlop) dzis mija
    19 dzien od zakupu samochodu (od osoby fizycznej). Najwczesniej jutro dokonam
    przelewu na konto US. Czy ktos z Grupowiczow moze mi poradzic z jakimi karami
    moge sie liczyc? Interesuje mnie nawet nie tyle litera prawa, co praktyka.

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 3. Data: 2006-08-02 08:08:31
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Xawi napisał(a):
> [...]
    > moge sie liczyc? Interesuje mnie nawet nie tyle litera prawa, co praktyka.

    odsetki za parę dni

    --
    Schwester

  • 4. Data: 2006-08-02 08:19:47
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Xawi" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karami
    > moge sie liczyc? Interesuje mnie nawet nie tyle litera prawa, co praktyka.

    odsetki policz przy pomocy kalkulatora np. ze strony www.gofin.pl. Jeśli nie
    przekroczą 6,60 zł to nie płacisz.
    A druk PCC złożony został w terminie? Jest na to 14 dni od daty sprzedaży.
    Ewentualnych nieprzyjemności/mandatów możesz się bardziej spodziewać z
    powodu niezłożonej w terminie deklaracji niż z powodu kilku dni opóźnienia w
    przelewie.

    Magdi

  • 5. Data: 2006-08-02 08:29:17
    Od: "Xawi" <x...@o...pl>

> [...]
    > powodu niezłożonej w terminie deklaracji niż z powodu kilku dni opóźnienia w

    Niestety nie. Druk wysle dopiero dzis, a przelew zrobie po pracy...

    Zaintrygowalo mnie slowo "mandat"... :/ Czy mogla bys ubrac go w bardziej
    namacalne (moja kieszen) slowa? :)

  • 6. Data: 2006-08-02 08:39:07
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-08-2006 o 10:29:17 Xawi <x...@o...pl> napisał:

    > Niestety nie. Druk wysle dopiero dzis, a przelew zrobie po pracy...
    >
    > Zaintrygowalo mnie slowo "mandat"... :/ Czy mogla bys ubrac go w bardziej
    > namacalne (moja kieszen) slowa? :)

    Stówka w plecy? Albo kawa dla pani Zosi ;)

  • 7. Data: 2006-08-02 08:49:27
    Od: "Xawi" <x...@o...pl>

    > Stówka w plecy? Albo kawa dla pani Zosi ;)

    Z ta kawa jest problem, bo moj US jest w Warszawie Ursynow, a ja mieszkam w
    Krakowie... ;)

  • 8. Data: 2006-08-02 08:53:29
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-08-2006 o 10:49:27 Xawi <x...@o...pl> napisał:

    > Z ta kawa jest problem, bo moj US jest w Warszawie Ursynow, a ja
    > mieszkam w
    > Krakowie... ;)

    Czyli Twój US jest w Krakowie, tylko (jeszcze) o tym nie wiedzą :)
    I oby się nie dowiedzieli

  • 9. Data: 2006-08-02 12:12:35
    Od: "Xawi" <x...@o...pl>

    > Dolacz do deklaracji od razu pisemko wyjasniajace twoje spoznienie.

    Dziekuje za wszystkie porady.

  • 10. Data: 2006-08-02 12:13:45
    Od: "Xawi" <x...@o...pl>

    > Czyli Twój US jest w Krakowie, tylko (jeszcze) o tym nie wiedzą :)
    > I oby się nie dowiedzieli

    Nie do konca... Jestem zameldowany w Warszawie, a w Krakowie mieszkam... bez
    meldunku choc juz od kilku lat :)