  • 1. Data: 2006-10-18 09:50:56
    Temat: No ale utopia ;)
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Samoobrona-wytargowa
    la-800-zl-dla-wszystkich-bezrobotnych-1497350.html

    --
    Herbi
    18-10-2006 11:50:54

  • 2. Data: 2006-10-18 12:30:01
    Temat: Re: No ale utopia ;)
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-10-2006 o 11:50:56 Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Samoobrona-wytargowa
    la-800-zl-dla-wszystkich-bezrobotnych-1497350.html

    Jak mi firma kiedyś zacznie kuleć to się ałtuje z DG i idę z żonką na
    bezrobocie,
    1600 + lokal socjalny + na czarno sobie dorobię i świat pozwiedzamy :)

  • 3. Data: 2006-10-18 13:10:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

> [...]
    > bezrobocie,
    > 1600 + lokal socjalny + na czarno sobie dorobię i świat pozwiedzamy :)

    ijeszcze ubezpieczonybedziesz normalnie tak samo jakbys placil te 750
    zeta miesiecznie...

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest