  • 1. Data: 2004-01-13 12:54:13
    Temat: OC dla Biur Rachunkowych
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Drodzy grupowicze mam taki pytanie:

    Od 01.01.2004r. osoby posiadające uprawnienia do usługowego prowadzenia
    ksiąg rachunkowych muszą od stycznia płacić obowiązkowe OC od tych usług.

    Pytanie: czy osoby prowadzące tylko podatkową księgę przychodów i rozchodów,
    czy też ryczałtowców muszą również się ubezpieczyć od OC.

    Z Góry dziękuję Michał

  • 2. Data: 2004-01-13 13:03:07
    Temat: Re: OC dla Biur Rachunkowych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Michal napisał:

> [...]
    >
    > Pytanie: czy osoby prowadzące tylko podatkową księgę przychodów i rozchodów,
    > czy też ryczałtowców muszą również się ubezpieczyć od OC.

    To tez sa księgi rachunkowe. Do tego tez potrzebne są uprawnienia
    (świadectwo kwalifikacji MF minimum) a więc i OC jest obowiązkowe.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl