  • 1. Data: 2005-03-26 10:30:40
    Temat: ODSETKI ZUS
    Od: ANIOŁ <a...@n...pl>

    "Nie musisz płacić odsetek od zaległości z tytułu podatków stanowiących
    dochody budżetu państwa, jeżeli wysokość odsetek nie przekraczałaby
    trzykrotności wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską"
    za polecenie przesyłki listowej (art.54 par.1 ust.5 Ordynacji Podatkowej).
    Na dzień dzisiejszy kwota ta wynosi 6,60 zł."

    Takie coś wyczytałem ale nie jestem pewien czy to dotyczy
    również składek ZUS. Wszak odsetki płaci się jak dla
    zaległości podatkowych. Czy może ktoś potwierdzić lub
    zaprzeczyć ?
    --
    Aniol

  • 2. Data: 2005-03-26 17:33:42
    Temat: Re: ODSETKI ZUS
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "ANIOŁ" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > również składek ZUS. Wszak odsetki płaci się jak dla
    > zaległości podatkowych. Czy może ktoś potwierdzić lub

    w cytowanym tekscie jest wyraznie napisane "podatkow stanowiacych dochod
    budzetu panstwa"
    bynajmniej skladki na ZUS nie sa podatkami....

    p.

  • 3. Data: 2005-03-26 18:40:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ANIOŁ wrote:
> [...]
    > Takie coś wyczytałem ale nie jestem pewien czy to dotyczy
    > również składek ZUS. Wszak odsetki płaci się jak dla

    Art 23 ustawy o sus