  • 1. Data: 2004-11-15 21:03:11
    Temat: Obliczenie wynagrodzenia urlopowego
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Problem się tyczy obliczenia wynagrodzenia za urlop. Nie wiem, które
    miesiące brać do podstawy.
    Pracownik ostatnio często brał a to urlop a to chorobowe. W związku z tym
    pytanie, w którym przypadku wynagrodzenie należy "uzupełniać", kiedy należy
    brać takie wynagrodzenie jakie było, tylko że zmniejszona liczba
    przepracowanych godzin, a kiedy np. pomijać dany miesiąc.
    Błagam, o łopatologiczne wyjaśnienie.Poniżej podaję kilka miesięcy wstecz
    jak ten pracownik pracował.

    10/2004 - 2 dni chorobowego
    09/2004 - cały miesiąc
    08/2004 - 8 dni chorobowego
    07/2004 - 32 godz urlopu (4 dni po 8 godz.)
    06/2004 - 16 godz urlopu (2 dni po 8 godz.)
    05/2004 - cały miesiąc
    04/2004 - 16 dni chorobowego
    03/2004 - cały miesiąc

    Dodam, że nie wypłacam zasiłku chorobowego.
    Pomóżcie, bo naprawdę zgłupiałam, co mam do tej podstawy brać. :(
    Z góry dziekuję, Monia.
    ps. sorki jeśli ntg, ale nie znalazłam nic w temacie :(