  • 1. Data: 2007-02-24 19:02:46
    Temat: Odliczanie VAT-u bez działalności gospodarczej
    Od: "Pokonewka" <p...@g...pl>

    Witam,

    jestem VATowcem, ale nie prowadzę działalności gospodarczej -
    rozliczam się na podstawie umów o dzieło. Czy w takiej sytuacji mogę
    odliczać sobie VAT od kupowanych przedmiotów? Czy ktoś próbował tak
    robić albo ma oficjalne wytyczne z urzędu skarbowego?

    Będę wdzięczna za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Pokonewka

  • 2. Data: 2007-02-24 22:50:41
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-02-2007 o 20:02:46 Pokonewka <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > odliczać sobie VAT od kupowanych przedmiotów? Czy ktoś próbował tak
    > robić albo ma oficjalne wytyczne z urzędu skarbowego?

    To jest elementarne prawo VATowca.
    Przy czym odliczać możesz z tego co mogłoby być KUP.

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne