  • 1. Data: 2002-03-11 21:49:03
    Temat: Odliczenia
    Od: "Ela Sareło" <e...@w...pl>

    Jestem nauczycielką, obecnie w ciąży ( 21 tydzień ). Jestem na zwolnieniu
    lekarskim od 12 tygodnia i mam zamiar pozostać na nim do porodu. Czy podczas
    tak długiego zwolnienia mogę kupować pomoce i przyrządy naukowe, aby w
    następnym roku dokonać odliczeń ? Podobnie, gdy będę na urlopie
    macieżynskim.
    Ela

  • 2. Data: 2002-03-11 21:57:39
    Temat: Re: Odliczenia
    Od: "Ela Sareło" <e...@w...pl>

    To znowu ja, Ela. Tylko emocje, późna pora i nie wiem co jeszcze mogą
    tłumaczyć błąd ortograficzny, jaki popełniłam. Jak to zobaczyłam po
    wysłaniu, to mało się nie przewróciłam na krześle. Oczywiście więc, że
    "macierzyński", a nie " macieżyński"
    Sorka - Ela

  • 3. Data: 2002-03-12 09:00:52
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-11 22:57, Użytkownik Ela Sareło napisał:
> [...]
    > tłumaczyć błąd ortograficzny, jaki popełniłam. Jak to zobaczyłam po
    > wysłaniu, to mało się nie przewróciłam na krześle. Oczywiście więc, że

    Ale nie jesteś polonistką, co? :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-03-12 21:13:23
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Wg mnie jezeli kupisz w 2002 to mozesz odliczyc tylko w 2002. Oczywiscie pod
    warunkiem ze osiagasz dochody w tym roku.

  • 5. Data: 2002-03-13 18:20:31
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    > Ale nie jesteś polonistką, co? :-)
    >
    > Maddy

    Ale jesteś beznadziejna. Twój sarkazm sięga dna.
    Baśka