  • 1. Data: 2002-02-28 12:27:55
    Temat: Odliczenia rehabilitacyjne.
    Od: "Jardin" <l...@l...pl>

    Witam.
    Mam może nietypowe pytanie, ale właśnie robię roczne rozliczenie
    przyjaciółce mojej mamy, mającej małe przychody i niewiele
    odliczeń. Prosiła , abym nie "ruszała" tej sprawy, ale nie daje mi to
    spokoju...
    Pani ta miała na utrzymaniu osobę niepełnosprawną od urodzenia,
    która zmarła w trakcie roku podatkowego (konkretnie w marcu),
    niepełnosprawna miała także rentę.

    Moje pytanie to: czy podatnik na którego utrzymaniu była osoba
    niepełnosprawna, zmarła w trakcie roku podatkowego,
    może odliczyć sobie wydatki na cele rehabilitacyjne??

    Lidia